Quest Designer


Wrocław, Warszawa

Osoba na tym stanowisku:

  • tworzy szczegółowe plany przebiegu questów (np. flowcharty) oraz implementuje je w grze we współpracy z innymi działami (Level Design, Level Art, Animacja, Audio itp.), dbając o najwyższą jakość doświadczenia gracza,
  • tworzy szczegółowe opisy postaci oraz opisy świata gry,
  • jest ekspertem w zakresie historii, postaci, dialogów gry w grach action rpg w otwartym świecie,
  • pracuje iteracyjnie wraz z zespołem narracji (cały zespół tworzy, rozwija i feedbackuje wszystkie pomysły),
  • śledzi trendy w branży i jest na bieżąco z innowacyjnymi rozwiązaniami pozwalającymi osiągać cele projektu w zakresie narracji.

Wymagania:

  • doświadczenie w zakresie tworzenia narracji do gier (praca przy narracji przynajmniej jednego projektu), w tym znajomość dowolnego edytora służącego do tworzenia gier,
  • bardzo dobra znajomość branży gier wideo,
  • dogłębne zrozumienie zależności między warstwą narracyjną a warstwą rozgrywki w grach akcji oraz grach action RPG w otwartych światach,
  • komunikatywność, wysokie zdolności wyrażania myśli,
  • nastawienie na tworzenie dużej liczby różnorodnych pomysłów (nie skupiamy się na dopieszczaniu pomysłów miesiącami, ale na generowaniu jak najciekawszych np. w tydzień),
  • pozytywne nastawienie do feedbacku,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Mile widziana znajomość podstaw skryptowania na użytek narracyjny (np. używania globalnych zmiennych w Twine czy podstawowego ogarniania Blueprintów w Unreal Engine).

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.