Programmer: Gameplay Systems (C++)


Wrocław, Warszawa

Głównymi zadaniami na tym stanowisku są projektowanie i implementacja rozgrywki w najnowszych grach video Techlandu, a w szczególności:

  • tworzenie i prototypowanie nowych mechanik, 
  • rozwijanie już istniejącego kodu,
  • tworzenie systemów i narzędzi dla pozostałych osób w teamie,
  • współpraca z artystami i designerami,
  • optymalizacja i debugowanie kodu.

Oczekujemy:

  • dobrej znajomości C++, popartej min. 2 latami doświadczenia komercyjnego,
  • znajomości STL,
  • znajomości wzorców projektowych,
  • znajomości systemów kontroli wersji,
  • doświadczenie w projektowaniu i implementacji mechanizmów sztucznej inteligencji wykorzystywanych projektach komercyjnych,
  • min. rok doświadczenia w pracy przy tworzeniu i implementacji rozgrywki (również przy produkcjach na platformy mobilne),
  • komunikatywności, umiejętności efektywnej współpracy w zespole, zorientowania na cel i samodzielności,
  • doświadczenie w pracy w branży gier video oraz w metodykach Agile,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • autentycznej pasji do gier oraz znajomości najnowszych tytułów i trendów panujących w grach komputerowych, a w szczególności grach FPP,
  • zrozumienie zasad i problemów związanych z grywalnością w grach FPP / TPP.

Mile widziane:

  • wykształcenie informatyczne oraz znajomość silników do gier np. Unreal Engine 4 lub Unity.
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.