Cutscenes Animator


Warszawa

Głównym zadaniem na tym stanowisku jest zapewnienie płynnego tworzenia animacji postaci i obiektów w grze poprzez:

  • tworzenie ciekawych cutscen (scen fabularnych i dialogowych) na potrzeby gry AAA,
  • uczestniczenie w sesjach mocap’owych,
  • współpracę z zespołem narracji, designu oraz artu,
  • dbanie o wydajność techniczną budowanych fragmentów gry,
  • implementację animacji w grze.

Oczekujemy:

  • doskonałej znajomości zasad animacji,
  • bardzo dobrej praktycznej znajomości programu Autodesk Motion Builder,
  • doświadczenia w pracy z danymi Motion Capture,
  • 2+ lata doświadczenia w branży gier,
  • samodzielności, komunikatywności, proaktywności, dobrej organizacji pracy własnej,
  • płynnego języka angielskiego,
  • autentycznego zainteresowania grami video (znajomości trendów, umiejętności analizy gier pod kątem prowadzenia narracji),

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy nad grami AAA, wydanymi na konsole nowej generacji (PC, PS4,Xbox One),
  • doświadczenia w pracy z systemami animacji (np. Unreal, Unity, lub inne pokrewne).
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.