Character Material Artist


Wrocław

Twoim głównym zadaniem będzie tworzenie tekstur do postaci do naszego kolejnego wielkiego tytułu.

Na co dzień będziesz:

  • tworzyć i modyfikować tekstury, pracując bezpośrednio z Art Directorem, a kierunek Twoich prac będzie wytyczony przez Art Guide,

  • tworzyć tekstury zgodnie z określonymi wymaganiami technicznymi oraz dbać o jakość zaimportowanych tekstur,

  • prezentować efekty pracy i sprawnie uzasadniać swoje decyzje projektowe,

  • częścią kompetentnego, interdyscyplinarnego zespołu tworzącego postaci

  • uczyć się naszych wewnętrznych narzędzi oraz (jeśli nie znasz) Substance Designera oraz Substance Paintera,

  • mieć istotny wpływ na ostateczną wersję produktu i doświadczenie gracza

Spełniasz nasze oczekiwania jeśli jesteś:

  • doświadczony. Masz dwuletnią praktykę w tworzeniu materiałów i teksturowaniu postaci do projektów AAA.

  • utalentowany i kreatywny. Stworzone przez Ciebie tekstury opowiadają historie i są realistyczne. Posiadasz portfolio, które pokazuje Twoje umiejętności w zakresie PBR i tekstur tworzonych w fotorealistycznym stylu. Dodatkowo docenimy jeśli tworzysz tekstury ręcznie malowane.

  • ciekawy świata i ambitny. Chcesz zobaczyć jak efekty Twojej pracy ożywają w świecie naszej gry.

  • cierpliwy.

  • na bieżąco: śledzisz nowe podejścia do tworzenia tekstur i weryfikujesz je w swojej codziennej pracy.

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.