Senior Programmer: Gameplay Systems (C++)


Warszawa

Głównymi zadaniami na tym stanowisku są projektowanie i implementacja rozgrywki w najnowszych grach video Techlandu, a w szczególności:

  • tworzenie i prototypowanie nowych mechanik, 
  • rozwijanie już istniejącego kodu,
  • tworzenie systemów i narzędzi dla pozostałych osób w teamie,
  • współpraca z artystami i designerami,
  • optymalizacja i debugowanie kodu.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość C++,
  • znajomość STL,
  • znajomość wzorców projektowych,
  • min. 2 lata doświadczenia w pracy przy tworzeniu i implementacji rozgrywki (również przy produkcjach na platformy mobilne),
  • zrozumienie zasad i problemów związanych z grywalnością w grach FPP / TPP,
  • znajomość systemów kontroli wersji,
  • komunikatywność, umiejętność efektywnej współpracy w zespole, zorientowanie na cel i samodzielność,
  • pasja do tworzenia gier i grania,
  • bardzo dobra znajomość rynku gier i aktualnych trendów.

Mile widziane wykształcenie informatyczne oraz znajomość silników do gier np. Unreal Engine 4 lub Unity.

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.