Senior Programmer: Engine Tools (C++)


Warszawa

Twoim głównym zadaniem na tym stanowisku będzie współpraca z bardzo doświadczonym zespołem technologicznym przy kreowaniu i dostarczaniu narzędzi do efektywnego tworzenia fotorealistycznych i otwartych światów dla gier AAA, a w szczególności będziesz:

  • samodzielne realizował przekrojowe projekty związane z rozwojem narzędzi do tworzenia gier (przykłady: rozwój edytora świata gry, opracowanie mechanizmu synchronizacji pracy wielu użytkowników a la Google Docs, opracowanie i implementacja narzędzi dla technologii systemów cząsteczkowych),

  • proaktywnie identyfikował niezbędne narzędzia wspierające procesy produkcji gier komputerowych (proponował nowe narzędzia oraz usprawnienia do narzędzi istniejących),

  • nieustannie dążył do doskonałości (w kontekście jakości, wydajności, przyjazności) narzędzi w oparciu o bezpośrednią współpracę z użytkownikami, audyty wewnętrzne i analizę produktów konkurencji,

  • w późniejszym etapie: będziesz miał możliwość prowadzenia małego, ale zwinnego/dynamicznego zespołu projektowania i rozwoju narzędzi.

Wymagania:

  • solidna wiedza i doświadczenie programistyczne: znasz C++ / Python / Qt, słyszałeś też o wielu innych, ale najważniejsze jest to, że zawsze właściwie dobierasz technologię do danego zadania,

  • doświadczenie w tworzeniu narzędzi, projektowaniu UI, pisaniu skryptów do automatyzacji: masz na koncie oddane narzędzia dla docelowej grupy użytkowników oraz satysfakcję z tego, że dzięki Tobie pracują efektywniej i wygodniej niż wcześniej,

  • solidna wiedza algorytmiczno-algebraiczna: wiesz co to jest kwaternion, jak proceduralnie wygenerować labirynt oraz przynajmniej raz mierzyłeś się z problemem odległości punktu od krzywej Beziera,

  • komunikatywność: lubisz współpracować z ludźmi i masz przekonanie, że w grupie można zdziałać więcej niż jako “one man army”.

Plusem będzie, jeśli znasz: narzędzia do tworzenia profesjonalnych gier AAA (UnrealEditor, Unity, CryENGINE, narzędzia do modowania gier), programy do tworzenia zasobów graficznych (3DSMax, Maya, Photoshop), zagadnienia związane z Ux Design, systemy growe (systemy animacji, renderingu, oświetlenia).

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.