Senior Level Artist


Wrocław, Warszawa

Techland szuka utalentowanego i doświadczonego Level Artysty do zespołu w Warszawie lub Wrocławiu. Pomożesz stworzyć niesamowite środowiska, które gracze będą odkrywać i podziwiać. Będziesz przenosić góry, wznosić miasta i tchniesz iskrę życia w lokacje w grze dzięki estetycznie dopracowanej kompozycji oraz zręcznemu użyciu światła i detalu.

Obowiązki:

  • Współudział w tworzeniu pomysłów oraz planów dla lokacji/leveli

  • Ustawianie przybliżonej geometrii lokacji (kształt terenu, budynków, ścian wewnętrznych)

  • Wykańczanie lokacji oraz cut–scenek istniejącymi meshami i decalami

  • Oświetlanie lokacji oraz cut–scenek w celu potęgowania nastroju oraz bezpośredniej pomocy gameplay'owi

  • Optymalizowanie lokacji

  • Współpraca z Level Designerami (odpowiedzialnymi za gameplay), Concept Artistami, Artystami 2D/3D oraz ludźmi zaangażowany w tworzenie lokacji growych

  • Praca przy użyciu wewnętrznego edytora

 

Wymagania:

  • Przynajmniej 5 lat doświadczenia w level designie lub oświetleniu poziomów gier wideo

  • Przynajmniej dwa wydane tytuły AAA

  • Biegła znajomość języka angielskiego

  • Pasja do gier oraz znajomość branży gier z perspektywy gracza

  • Umiejętność przekazywania pomysłów werbalnie oraz przy pomocy szybkich szkiców

  • Umiejętność pracy w grupie

  • Bezbłędne wyczucie rzeczywistych, jak i growych odniesień

  • znajomość programów Adobe Photoshop, 3DS Max/Blender)

Mile widziane:

  • Znajomość architektury

  • Zdolności plastyczne (rysowanie, malowanie, modelowanie, etc.)
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.