Senior Environment Artist


Wrocław, Warszawa

Główne zadanie: tworzenie obiektów 3D do gier video oraz wspieranie członków zespołu na niższych stanowiskach.

Oczekujemy:

  • min. 5 lat doświadczenia w modelowaniu obiektów wysoko- i niskopoligonowych,
  • umiejętności tworzenia tekstur do tworzonych modeli,
  • kreatywności, zdolności plastycznych oraz zmysłu plastycznego,
  • znajomości trendów obowiązujących w tworzeniu grafiki do gier komputerowych, zainteresowanie branżą gier.
  • doświadczenie w tworzeniu obiektów do gier video oraz umiejętność tworzenia tekstur w programie Adobe Photoshop,
  • umiejętność tworzenia materiałów i tekstur w oparciu o PBR
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne

Mile widziane:

  • umiejętność wykorzystania Z-brush w procesie tworzenia tekstur,
  • znajomość Crazy Bump,
  • Obsługa Substance Designer i Painter.

 

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.