Python Engineer (game backend)


Wrocław

Projekt dotyczy tworzenia i rozwijania systemu aplikacji wspierających gry (backend) i procesy ich budowania. W założeniach systemy te mają przetwarzać na żądanie duże ilości heterogenicznych danych oraz dostarczać zaawansowane mechanizmy pomiaru aktywności gry oraz raportowania. U podstaw leży projektowanie systemów rozproszonych, algorytmizacja współbieżnego przetwarzania danych i obsługi I/O.

Oczekiwania:

  • min. 3 lata komercyjnego doświadczenia w tworzeniu oprogramowania w Pythonie (mile widziane doświadczenie w tworzeniu systemów wysokiej wydajności, przetwarzających duże ilości danych),
  • zainteresowanie problemami natury matematycznej i algorytmami; energia do rozwiązywania problemów,
  • znajomość zagadnień związanych z asynchronicznym przetwarzaniem danych,
  • doświadczenie w integrowaniu różnych technologii wokół Pythona (moduły w C itp.),
  • znajomość systemów Windows oraz Linux,
  • wiedza z zakresu wybranych baz danych (Postgre, wybrana baza NoSQL),
  • znajomość zagadnień z zakresu sieciowych komputerowych,
  • doświadczenie pracy w ściśle komunikującym się zespole wytwarzającym oprogramowanie lub zespole interdyscyplinarnym.


Mile widziane:

  • doświadczenie w procesach automatyzacji, programowaniu systemowym i analizie danych.
  • zainteresowanie branżą gier wideo oraz technologiami związanymi z tworzeniem gier.
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.