Programista Technologii - Fizyka


Warszawa

Główne zadania to projektowanie, implementacja i wdrażanie złożonych systemów i rozwiązań technologicznych związanych z fizyką w autorskim silniku Techlandu. Nasza technologia wspiera wszystkie konsole i wszystkie produkcje Techlandu i w związku z dalszymi planami rozwoju, szukamy fanów technologii, którzy dołączą do naszego zespołu.

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości C++, zagadnień programowania obiektowego, popartych udziałem w komercyjnych lub akademickich projektach - idealnie związanych z grami
  • znajomości algorytmów stosowanych w grach komputerowych
  • biegłości w matematyce (geometria, algebra)
  • niskopoziomowej znajomości platformy x64 (optymalizacja kodu)
  • ogólnej wiedzy z zakresu zagadnień związanych z tworzeniem silników gier (przykładowo: programowanie wielowątkowe, tworzenie narzędzi, projektowanie architektury na wiele platform sprzętowych, debugowanie i profile’owanie z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi)
  • doświadczenia w pracach nad fizyką w grach komputerowych (dowolny silnik fizyczny)
  • autentycznej pasji do gier i ich tworzenia oraz znajomości najnowszych tytułów i trendów panujących w grach komputerowych, a w szczególności grach FPP
  • rozwiniętych zdolności komunikacji i współpracy w zespole
  • znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na pracę z dokumentacją
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.