Programista systemowy/sieciowy C++


Wrocław

Głównym zadaniem na tym stanowisku jest aktywny udział w procesie projektowania i implementacji technicznych systemów gry.

Składają się na to m. in.:

  • tworzenie i rozbudowa frameworka gry
  • implementacja niskopoziomowych systemów w oparciu o SDK Microsoftu, Sony, Valve
  • stosowanie rozwiązań opierających się na komunikacji z serwerami usług
  • rozwijanie już istniejącego kodu
  • optymalizacja i debugowanie kodu
  • udział w przygotowaniu gry do certyfikacji

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość C++ (w tym: wzorców projektowych i STL) oraz środowiska Visual Studio
  • umiejętność debugowania z wykorzystaniem możliwości oferowanych przez środowisko programistyczne i sprawne szukanie alternatywnych metod zdiagnozowania problemu
  • umiejętność pracy z systemami kontroli wersji
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wykazywanie inicjatywy przy wyznaczeniu i precyzowaniu celów
  • zaangażowanie, zorientowanie na cel i samodzielność w szukaniu rozwiązań problemów
  • znajomości języka angielskiego pozwalająca na pracę z dokumentacją i komunikację

Mile widziane:

  • wykształcenie informatyczne
  • doświadczenie w pracy z konsolami do gier
  • znajomość C++11/14
  • znajomość programowania wielowątkowego oraz sterowanego zdarzeniami
  • znajomość zagadnień sieciowych
  • Znajomość Perforce
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.