Programista Systemów Gry


Wrocław, Warszawa

Głównym zadaniem na tym stanowisku jest tworzenie systemów i mechanik grywalnościowych, a w szczególności:

  • rozwijanie systemów służących do budowania grywalności przez projektantów poziomów,
  • rozwijanie edytorów i innych szeroko pojętych narzędzi wspierających pracę z ww. systemami,
  • projektowanie architektury rozbudowanych systemów,
  • tworzenie nowych obiektów gry.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość C++, 
  • bardzo dobra znajomość VisualStudio, 
  • znajomość zagadnień projektowania obiektowego, 
  • doświadczenie (niekoniecznie komercyjne) w tworzeniu gier,
  • generalne zorientowanie w rynku gier,
  • kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z konsolami,
  • znajomość C++11/14,
  • znajomość silników służących do tworzenia gier, np. UE, Unity,
  • doświadczenie w tworzeniu narzędzi (dowolny system UI, idealnie QT).
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.