Praktykant w Dziale Programowania Technologii – Narzędzi oraz Silnika Gry


Wrocław

Główne zadanie:

  • projektowanie i implementacja aplikacji narzędziowych wspomagających produkcję gier komputerowych
  • współtworzenie technologii naszego autorskiego silnika
  • opracowywanie nowych funkcjonalności i wprowadzanie innowacji do istniejących rozwiązań

Oczekujemy:

  • bardzo dobrej umiejętności programowania w C++
  • łatwości komunikowania się ze współpracownikami oraz z użytkownikami naszych technologii
  • zainteresowania grami komputerowymi oraz technologią ich produkcji
  • umiejętności kreatywnego, nieszablonowego, a przy tym logicznego myślenia
  • znajomości języka angielskiego, umożliwiającej pracę z kodem i dokumentacją techniczną

Mile widziane:

  • własne dokonania programistyczne
  • wiedza na temat obecnych na rynku silników i narzędzi do tworzenia gier
  • znajomość zagadnień projektowania interakcji

 

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.