Praktykant w Dziale Gameplay AI


Wrocław

Głównymi zadaniami na tym stanowisku są:

  • Nauka i implementacja mechanik związanych z AI (np. implementacja walki pomiędzy graczem i AI, implementacja interakcji pomiędzy agentami AI i środowiskiem).
  • Symulacja życia w grze (autonomiczne zachowania AI).
  • Możliwość poprawy narzędzi do budowania gry przez dawanie konstruktywnego feedbacku.

 

Dajemy możliwość:

  • zrozumienia zasad i problemów związanych z tworzeniem grywalności w grach FPP / TPP,
  • zrozumienia i wykorzystania mechanizmów decyzyjnych używanych przy implementacji AI,
  • poznania systemów kontroli wersji,
  • pracy ze specjalistami w dziedzinie AI,
  • rozwoju umiejętności technicznych.

Wymagania:

  • znajomość C++,
  • znajomość STL,
  • chęć do nauki, umiejętność komunikacji, otwartość, kreatywność.
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.