Młodszy Programista Systemów Gry


Wrocław

Głównym zadaniem na tym stanowisku jest tworzenie systemów i mechanik grywalnościowych, a w szczególności:

  • wsparcie projektowania architektury rozbudowanych systemów związanych z grywalnością oraz implementacja tych systemów,
  • rozwijanie edytorów i innych szeroko pojętych narzędzi wspierających pracę z ww. systemami.

Jeżeli:

  • dobrze znasz C++ i zagadnienia programowania obiektowego,
  • możesz się pochwalić znajomością algebry liniowej,
  • wiesz jak zrobić zaznaczanie obiektów w 3D, z czego składa się macierz transformacji i czym są kwaterniony,
  • masz pomysły na tworzenie wyjątkowych mechanik,
  • jesteś osobą, która realizuje powierzone jej zadania,
  • lubisz pracować w grupie i jesteś komunikatywny

- zaaplikuj na to ogłoszenie!

 

Gdy dodatkowo:

  • masz doświadczenie (niekoniecznie komercyjne) w tworzeniu gier i interesujesz się tą branżą,
  • znasz C++11/14,
  • masz doświadczenie w tworzeniu narzędzi (np. dowolnego systemu UI, idealnie Qt).
  • znasz silniki do tworzenia gier, np. Unity, UE,
  • masz podstawową znajomość zagadnień grafiki komputerowej

- chętnie z Tobą porozmawiamy!

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.