Level Designer


Wrocław

Główne zadanie na tym stanowisku to tworzenie miodnego gameplay’u i angażującej opowieści, którą przeżyje gracz, poprzez:

  • projektowanie, budowanie lokacji, skryptowanie, iterowanie i optymalizację leveli / questów
  • współtworzenie, a następnie przekuwanie założeń i wizji projektu na grywalne środowisko, w którym porusza się gracz
  • ścisłą współpracę z gronem specjalistów z różnych dziedzin - artu, programowania, designu, audio, animacji, etc.  

Nasze oczekiwania:

  • masz doświadczenie w tworzeniu gier (co najmniej 2 lata) jako Level Designer,
  • umiesz zaprojektować i wykonać środowisko gry, które będzie wciągające i zrozumiałe dla gracza, zapewni zróżnicowaną rozgrywkę oraz będzie atrakcyjne i wiarygodne od strony estetycznej,
  • swobodnie czujesz się w wybranym edytorze, niezależnie od tego czy jest to Unity, Unreal, RedKit, Cryengine, RoadHog czy autorskie DevTools Techlandu,
  • doskonale rozumiesz, jak rozwiązać problem, kiedy słyszysz, że “poprzez niebezpośrednie prowadzenie gracza trzeba sprawić by ten znalazł się w punkcie X”,
  • chcesz zobaczyć jak efekty Twojej pracy ożywają w świecie gry i przyprawiają Level Artystów o zgrzytanie zębami,
  • masz wyczucie w co będzie się dobrze grało, a co będzie frustrujące,
  • chcesz rozwijać naszą technologię i silnik pod kątem Level Designu (tak, tak, cały czas nad nią pracujemy),
  • jesteś kreatywny, lubisz pracować z ludźmi i jesteś w stanie prowadzić ich do wspólnego celu.
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.