Level Artist


Wrocław, Warszawa

Techland szuka utalentowanego i doświadczonego Level Artysty do zespołu w Warszawie lub Wrocławiu. Pomożesz stworzyć niesamowite środowiska, które gracze będą odkrywać i podziwiać. Będziesz przenosić góry, wznosić miasta i tchniesz iskrę życia w lokacje w grze dzięki estetycznie dopracowanej kompozycji oraz zręcznemu użyciu światła i detalu.

Obowiązki:

  • Współudział w tworzeniu pomysłów oraz planów dla lokacji/leveli

  • Ustawianie przybliżonej geometrii środowiska(kształt terenu, budynków, ścian wewnętrznych)

  • Wykańczanie lokacji oraz cut–scenek istniejącymi meshami i decalami

  • Oświetlanie lokacji oraz cut–scenek w celu kreowania nastroju oraz wsparcia gameplay'u

  • Optymalizowanie lokacji

  • Współpraca z Level Designerami (odpowiedzialnymi za gameplay), Concept Artistami, Artystami 2D/3D oraz ludźmi zaangażowanymi w tworzenie lokacji w grze

  • Praca przy użyciu wewnętrznego edytora

 

Wymagania:

  • Przynajmniej trzy lata doświadczenia w level designie lub oświetleniu poziomów gier wideo

  • Przynajmniej jeden wydany tytuł AAA

  • Biegła znajomość języka angielskiego

  • Pasja do gier oraz znajomość branży gier z perspektywy gracza

  • Umiejętność przekazywania pomysłów werbalnie oraz przy pomocy szybkich szkiców

  • Umiejętność pracy w grupie

  • Doskonałe wyczucie do wyszukiwania i analizy materiałow referencyjnych z gier jak i świata rzeczywistego

Mile widziane:

  • Znajomość architektury

  • Zdolności plastyczne (rysowanie, malowanie, modelowanie, etc.)
Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.