Junior Programmer: Gameplay Systems (C++)


Wrocław

Głównym zadaniem na tym stanowisku jest tworzenie systemów i mechanik grywalnościowych, a w szczególności:

  • wsparcie projektowania architektury rozbudowanych systemów związanych z grywalnością oraz implementacja tych systemów,
  • rozwijanie edytorów i innych szeroko pojętych narzędzi wspierających pracę z ww. systemami.

Wymagania:

  • dobra znajomość C++ i zagadnień programowania obiektowego,
  • dobra znajomość algebry liniowej,
  • wiedza dotycząca 3D-picking, kwaternionów i macierzy transformacji,
  • pomysłowość przy tworzeniu wyjątkowych mechanik,
  • gotowość do pracy w grupie i  komunikatywność

 

Mile widziane:

  • doświadczenie (niekoniecznie komercyjne) w tworzeniu gier i interesowanie się tą branżą,
  • znajomość C++11/14,
  • doświadczenie w tworzeniu narzędzi (np. dowolnego systemu UI, idealnie Qt).
  • znajomość silników do tworzenia gier, np. Unity, UE,
  • podstawowa znajomość zagadnień grafiki komputerowej

 

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.