Game Designer


Wrocław

Głównym zadaniem na tym stanowisku jest opracowywanie, dokumentowanie i prototypowanie wciągających systemów i mechanik zapewniających unikatowe doświadczenia zgodne z wizją gry.

Co dokładnie będziesz robił:

  • Projektował i prototypował mechaniki i systemy gier,

  • Wdrażał, balansował i modyfikował zaprojektowane rozwiązania gameplayowe, nadzorując je od fazy koncepcji po finalną implementację,

  • Współpracował z zespołem projektantów, programistów i artystów w celu zapewnienia zgodności wdrażanych rozwiązań z pozostałymi systemami oraz wizją gry,

  • Tworzył i utrzymywał dokumentację projektową, w tym specyfikację systemów i wytyczne dotyczące wdrożenia,

  • Komunikował rozwiązania projektowe członkom zespołu i adaptował do projektu nowe, wartościowe pomysły i rozwiązania,

  • Rozwijał metodyki pracy zespołu designerskiego, dzieląc się swoim doświadczeniem i wiedzą.

Nasze oczekiwania:

  • Co najmniej jeden ukończony tytuł na konsole,

  • Dogłębna znajomość mechanik gier i systemów walki,

  • Zrozumienie zagadnień motywacji gracza,

  • Autentyczne zainteresowanie współczesnym rynkiem gier i dominującymi trendami,

  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne: takie jak komunikacja, otwartość na konstruktywną krytykę oraz umiejętność udzielania informacji zwrotnej,

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.