3D Artist


Warszawa

Główne zadanie:
tworzenie obiektów 3D do gier komputerowych(propsy, budynki, pojazdy, broń)

Oczekujemy:

  • 2-3 lata doświadczenia na stanowisku 3D Artysty w branży gier video

  • znajomość programu do tworzenia 3D (3ds Max - preferowany, blender)

  • umiejętności modelowania obiektów wysoko- i niskopoligonowych

  • umiejętności optymalnego rozkładania UV oraz optymalizacji ilości textur na obiekcie

  • umiejętności tworzenia tekstur do modeli

  • umiejętność tworzenia materiałów i tekstur w oparciu o PBR

  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie minimum komunikatywnym

  • kreatywności oraz zmysłu plastycznego

Mile widziane:

  • znajomości trendów obowiązujących w tworzeniu grafiki do gier komputerowych

  • doświadczenie z silnikami do gier

  • umiejętność tworzenia tekstur w programie Substance Painter/Substance Designer

Aplikuj!

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przetwarzanie...
Nasza strona używa ciastek, co może oznacza, że wiemy gdzie jesteś...ale nie wiemy. Naprawdę. Także nie martw się - nie wyślemy za Tobą hordy zombie. Ciastka potrzebne nam są do większej personalizacji strony, np. odpowiedniej wersji językowej. Jesli jednak nie chcesz naszego ciastka, możesz je odrzucić poprzez zmianę ustawień swojej przeglądarki.